13. 1. 2008

Typographic Invader

Na žádost dlouhého zde vyvěšujeme jeho návrhy obrázků na trička. Milí čtenáři, co si o těch jeho návrzích myslíte? Dlouhý upozorňuje: "Mají to být velice komerční trička, tedy posuzujte to z tohohle hlediska. Je vtip odkazující na space invaders vůbec někomu srozumitelný? Jinak publikum je anglofonní (threadless.com). Nakonec mě samozřejmě zajímá, který z návrhů je nejlepší. Pokud by pak někdo měl cit pro posouvání tohohle o kousíček támhle, zkrátka, pokud to někomu výtvarně myslí, tak tím líp. Návrhy na zlepšení vítány!"

7 komentářů:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Supr nápad. Líbí se mi 1a, černá s efektním nápisem. ostatní jsou nedotažený. ten nápis tomu dává šmrnc, buď ho tam dát a nebo ho tam nedávat vůbec a nechat jen tu hříčku. Jinak je to Invaders a ne Invader. Jinak myslim že pařani her, zvlášť ti co jsou teď mezi dvaceti a pětatřiceti lety, možná i čtyřicátníci... pochopí a vědí co jsou invaders. ostatní to pobaví i tak.

dlouhý řekl(a)...

no široký.. to je jednotný číslo jsem zvolil proto, že jako je tím invaderem nositel trička... mam triko na kterym se rika: jsem typographic invader.
Myslíš, že to takto nefunguje..? mysliš, že bych měl udržet plurál a tím taky bližší vazbu na předlohu?

princezna řekl(a)...

Pro mě je volba jasná: černá, určitě černá a taky se mi líbí, stejně jako tlusťochovi, ten s tím efektním nápisem.
Musím říct, že se mě to zaujalo, i když jsem o té hře nikdy neslyšela. No ale po venku bych v tom normálně nikdy nechodila, to ne. Nechtěla bych , aby si mě někdo otypoval jako počítačovou pařanku.
Ty, co tu hru znají, se z toho trička poserou. Myslím, že si jich každý objedná nejmíň pět, zde si opět dovoluji souhlasit s tlusťochem.
Jen mě napadá, bude to dost výrazné na tom tričku? Pozná každý na první pohled, co to je? Mělo by to být asi uděláno nějak tučně, určitě by se to pak víc líbilo i širokému.
Je to prostě skvělej nápad, teda pro zažraný pařany a skalní příznivce téhle cosmostřílečky.
P. S. Ještě se to dneska hraje?

princezna řekl(a)...

Zapomněla jsem: Jsem pro černou variantu s ozdobným písmem.

dlouhý řekl(a)...

Pod vlivem plodné diskuse jsem dospěl k této nové variantě... byla nabíledni od začátku, ale co už má prostý nebožák dělat.. ajajaj

Co myslíte, odpovídá skóre postříleným písmenkům?

Jinak děkuji za chválu a podněty,... mimochodem, což takhle si osvěžit paměť na www.spaceinvaders.de

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Řekl bych, že 5 je naprosto supr. I když pořád nejsem přílišným zastáncem oné asymetrizující, o to však jistě umělečtější, finty s typographic=??? na konci skóre. Vymazal bych. Jinak supr ... přední strana bez nápisu supr, zadní s lákavým a přitom nijak nerušícím nápisem

princezna řekl(a)...

supr, supr, supr, jen tak dál, hochu!