31. 1. 2008

logo CHM

...tak se vás chci zeptat na názor. První návrhy loga Czech Health Magazines jsem vám už ukazoval, princezno, zámku a široký. Poslal sem je zatím šéfovi... ten mne pochválil a řekl, že se mu líbí ten schematický časák, jen by chtěl: 1. aby to bylo pokrčenější. 2. abych tam nadělal nějaký listy a 3. abych to obarvil. Konkrétně řekl toto: "Osobně by se mi líbilo utéct z trikolóry a použít (překvapivě) 4 barvy - nějaké veselé odstíny - např. červená, zelená, žlutá a modrá". Svůj dopis zakončil tajemným PS "líbilo by se mi něco ve stylu jako v příloze, ale to si asi nemůžeme dovolit ... :(". ...tajemným, protože zprvu člověk neví, co je v příloze...musí se podívat...

Vyvěšují pozoruhodný obsah přílohy, starý návrh a dvě barevné varianty nového návrhu. Povím vám, až z toho na mě jde smrtečka...




4 komentáře:

Tomáš Gabriel řekl(a)...

Povedená partička. Ty novotného přílohy mají vskutku pozoruhodný obsah, řekl bych snad až přesah. Osobně bych volil starou variantu, je nejlogovější, nejčistší. Je to těžká věc.

Anonymní řekl(a)...

Tak já blahopřeju k šéfovské pochvale :o)
Šéf vypadá docela pozoruhodně, uvážíme-li v jakém stylu by rád své logo viděl :o)
Tak jinak si myslím, že se to dalo čekat. (Ta pochvala i jeho výběr)

A pak si myslím, že nová loga vypadají velmi slušivě a zábavně.
Na rozdíl od původního, které působí serióznějším dojmem. Těžko říct, čemu by bylo lepší dát přednost vzhledem k záměrům a zaměření společnosti. Možná spíš k zábavě, těžko říct, ale je fakt, že infotainment frčí.

Jinak bych určitě zvolila to spodní, ve kterém magazines je celý různobarevný, protože v tom vrchním mám tendenci hledat nějaký důvod, proč je barevné jen mag.

Zvolené barvy mně osobně příliš nesednou, ale to je jen osobní averze, působí to hravě a "zábavně", takže asi jo.

U toho původního schématického se mi zelená líbí, ale přijde mi nepatřičná. Spíš světle modrá by mi sedla (světlejší tón modré, než v úplně původním návrhu)

Ještě mě napadlo - nešlo by třebas to první udělat nějak takto:
magazín by byl otevřený, ale stránky stejně zahnuté jako u nových log, přičemž na pravé straně by byly ještě dva další rozvířené listy dopředu (tedy více zakřivené a užší). Potom by se třeba daly obrysy jednotlivých listů udělat různýma barvama (pastelovějšíma, třeba světle modrou, růžovou, zelenou), nebo i celé listy vybarvit jemně.
Levá strana by zůstala jen vrchní obrys listu, ovšem taky zakřivený a v nějaké barvě.
No nevím.
Tož tak.

dlouhý řekl(a)...

jj zámku, tys to prorokoval, že vyhraje ta rozevřená kniha.

co se týče toho tvého nápadu a podnětu. Pokud ho chápu dobře šlo by o něco takového jako vzít stávající trojlistý návrh, zrcadlit ho, zleva přišít k tomu co máme.. a prostě dostat pořádně rozevřený časopis.... no já jsem tímto začínal.. problém je, že je to pak dost veliké a těžko se to kombinuje s nápisem..

a myšlenku dostat barvy do samotné kresby časopisu..tu sem taky zavrhl... ono to nějak nejde.. nebo spíš se mi nepovedlo udělat to tak, aby výsledek nebyl naprd.

aj..je to těžké na tom světě.. široký mi začal masivně posílat všelijaké na koleni sbité návrhy..
díky ti široký, díky ti zámku

já ty návrhy snad uveřejním!

Tomáš Gabriel řekl(a)...

No dovol, poslal jsem jen jeden, ten zbytek byl výběr log, která mi našoupal Google-obrázky pod slovem health. Inspirace ;-) Jinak je stejně nejpelší můj graficky nerealizovaný návrh využít okolnosti, že magazine znamená také zásobník (do bouchačky) a jako logo dát zásobník plněný injekčními stříkačkami namísto kulek.